Més de 1.100 persones gaudeixen dels prop de 30 tastos i activitats a l'estand "Gust de Lleida" de la Fira de Sant Josep

1.140 persones gaudeixen dels prop de trenta tastos i activitats organitzades a l’estand “Gust de Lleida”, la nova marca de la Diputació de Lleida, a la Fira de Sant Josep. La darrera jornada ha ofert tastos guiats per posar en valor la qualitat dels productes del territori. 


Entre les activitats destacades d'aquest diumenge, hi ha hagut un taller i tast d’orelletes i cafè, una presentació sobre enoturisme i un tast de vins, així com una degustació de cerveses artesanes maridades amb fruits secs. A la tarda, els visitants han pogut gaudir d’una ponència sobre les pomes del Pla d’Urgell amb tast inclòs, una degustació de tapes combinades amb conserves dolces i salades i un tast de xai a baixa temperatura maridat amb oli i vi de proximitat.


La Fira també ha estat un punt de trobada per a emprenedors, emprenedores i empreses emergents. L'estand de GlobaLleida ha acollit deu empreses de diferents sectors que han presentat els seus productes i serveis i han establert contactes comercials amb resultats molt positius. Hi ha participat Núvol Marketing, especialitzada en disseny i màrqueting digital; Aracom, dedicada a la ciberseguretat; Konka Energy, enfocada en l’energia solar; Shotest, productora de licors artesans; Evotop, especialitzada en enginyeria industrial; Agrologike, del sector agroalimentari; Nubulus, centrada en la transformació digital; Totem, enfocada en el benestar personal; Femmes Energia, consultoria energètica; i Bor Natura, especialitzada en turisme i benestar.

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward