La Firacamp aplegarà 30 parades i incorporarà a la programació un dinar popular i un taller de mones de poma
Se celebrarà a Miralcamp el diumenge 6 d’abril
La Firacamp aplegarà 30 parades i incorporarà a la programació un dinar popular i un taller de mones de poma. Se celebrarà a Miralcamp el diumenge 6 d’abril.
El certamen començarà el dimarts abans amb una xerrada sobre la importància d’aigua i el dissabte es farà un tast de vi i el taller familiar “Fem una mona amb la millor poma del món”. L’alcalde de Miralcamp, Melcior Claramunt, ha explicat que la fruita provindrà de la Cooperativa Miralcamp Fruits.
La Fira començarà amb un esmorzar i continuarà amb una gimcana ciclista pel terme municipal i diversos tallers familiars. Abans del primer dinar popular es farà el vermut musical. Durant el dia es farà la quarta trobada de tractors antics on s’espera una seixantena de vehicles.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)