La campanya Fruiturisme d’Aitona tanca la temporada amb més de 20.000 visitants
Les diverses propostes han combinat els paisatges dels camps de floració amb la promoció del sector gastronòmic, agrícola i turístic
La campanya Fruiturisme d’Aitona tanca la temporada amb més de 20.000 visitants als camps de floració del municipi. Les diverses propostes han combinat els paisatges naturals amb la promoció del sector gastronòmic, agrícola i turístic.
Entre les novetats, s’ha estrenat amb èxit ‘Aitona, un somni en rosa’, la primera experiència nocturna de Fruiturisme, en la qual els visitants van passejar entre presseguers en flor il·luminats mentre gaudien de música en directe i d’un tast de productes de proximitat.
En el marc de La Festassa del Fruiturisme, també es va poder gaudir per primer cop d'una calçotada, que va estar acompanyada per la música del grup Lesquefaltaband i el punxadiscos local DJ Farrez.
Una altra de les novetats ha estat la 1a Fira Agroalimentària ‘Aitona, amb molt de gust’, celebrada al mes de març al Pavelló Poliesportiu, que va permetre als productors locals donar a conèixer la seva oferta gastronòmica.
La xifra de visites guiades també ha estat positiva, amb més de 5.000 reserves a través del web, més de 2000 persones arribades en autobús i una afluència notable de visitants de tot l’Estat, destacant especialment el País Basc, Madrid i Saragossa, així com d’altres països, com Japó, Ucraïna i el Regne Unit.
L’Ajuntament d’Aitona ha fet un balanç satisfactori de la campanya, que consolida el municipi com una destinació de referència en el turisme de natura.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)