Quatre empreses del sector del formigó s’uneixen per posicionar-se com la segona operadora més gran del mercat català
La firma comptarà amb quinze plantes a les Terres de Ponent, l’Alt Pirineu i la Catalunya Central
Quatre empreses del sector del formigó, tres de les quals amb presència al territori lleidatà, s’uneixen per posicionar-se com la segona operadora més gran del mercat català. La firma comptarà amb quinze plantes a les Terres de Ponent, l’Alt Pirineu i la Catalunya Central.
La nova societat s’anomenarà Formigons.cat i estarà formada per Calaf Grup, Ribalta i Fills, Fiasa Mix i Prefabricats Pujol. Aquest grup d’empreses acumulen una producció total de més de 230.000 metres cúbics anuals. Amb la unió busquen millorar l’eficiència mitjançant l’optimització de la compra de matèries primeres i la contractació de serveis, a més de la distribució eficient entre les diferents plantes.
L’operació està subjecta a l’aprovació per part de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència i es preveu una facturació anual estimada de més de 25 milions d’euros.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)