El Hiopos Lleida haurà d’exprimir-se al màxim per guanyar al Manresa
El jugador dels lleidatans, Edo Muric, sap que el conjunt del Bages voldrà venjar-se de la derrota a l’Espai Fruita Barris Nord de la primera volta i que el Hiopos Lleida haurà de fer una passa endavant física per evitar-ho
Intensitat, energia, capacitat física i defensa han estat alguna de les claus que el jugador eslovè del Hiopos Lleida, Edo Muric, ha evidenciat que han d’aparèixer en escena aquest dissabte al Nou Congost si el conjunt lleidatà vol tenir opcions de guanyar al Baxi Manresa. Així ho transmetia Muric: “Manresa és un molt bon equip i aquesta temporada està jugant molt bé, amb molta intensitat i amb un físic important. A casa juguen molt bé i han guanyat a grans equips. Serà un partit molt complicat on ens tocarà preparar-nos molt físicament i anar-hi amb més energia que ells. Els vam guanyar a la primera volta i no queda altra que intentar oferir la nostra millor versió i anar-hi amb el màxim esforç possible”.
Un Edo Muric que no es refia del conjunt del Bages tot i que ve de perdre a la Champions contra La Laguna Tenerife i a l’ACB contra el Baskonia, ambdós partits a domicili, i que va perdre a l’Espai Fruita Barris Nord a la primera volta: “Manresa el que voldrà és guanyar el partit. Son un gran equip i voldran fer una passa endavant i tornar a guanyar. Hem d’estar preparats per això i començar el partit bé i dur”.
El Manresa ocupa una còmoda 7a posició amb 13 victòries, mentre que el Hiopos Lleida és 14è amb 8 triomfs al seu compte particular.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)