Detenen a França l’autor d’un homicidi a Vilanova de la Barca i de dos més a Navarra
A Catalunya va matar un home de 84 anys amb unes tisores de podar en una finca agrícola
La detenció ha tingut lloc aquest dimarts a Besiers després de les investigacions fetes pels Mossos, la Guàrdia Civil i la Policia Nacional, que van permetre determinar que les tres morts violentes havien estat comeses per la mateixa persona.
Recordem que l’autor va fugir a França després de matar un home de 84 anys amb unes tisores de podar en una finca agrícola al Segrià el 5 de gener del 2024. En tots tres casos, però, eren pagesos grans que treballaven sols en terrenys agrícoles allunyats dels municipis. Com que els tres homicidis presentaven característiques molt similars, es va crear un equip d’investigació entre els tres cossos policials i va permetre obtenir un perfil genètic present a tots ells.
Un cop identificat, els agents van demanar al jutge instructor l’emissió d’una ordre europea de detenció perquè contemplaven la possibilitat que es trobés a França. També van demanar la col·laboració de les autoritats franceses per localitzar-lo.
Ara la investigació es manté sota secret de sumari i està dirigida pel jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Tudela i el jutjat d’instrucció número 3 de Lleida.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)