El Cadí La Seu afronta el que resta de temporada sense pressió
Amb la salvació sota el braç, les alt urgellenques juguen a la pista del València, avui, a ¼ de 8 de la tarda
A la Liga Femenina Endesa encara li queden 3 jornades per disputar-se, però equips com el Cadí La Seu ja tenen la feina feta i saben que, per exemple en el cas de les alt urgellenques, seran equip de màxima categoria estatal la temporada vinent.
És per això que les tres jornades que queden, a la Seu d’Urgell, es volen gaudir i afrontar amb tensió, però sense pressió. En parlava l’entrenador, Isaac Fernández: “Ho gaudirem perquè jugarem sense tanta pressió, però amb una tensió que com a professionals hem de tenir fins a últim dia. L’objectiu ara és seguir guanyant, competint i que les jugadores segueixin treballant i millorant”.
La primera de les cites per gaudir i afrontar d’aquesta forma serà avui, a la pista del València, segon classificat, a ¼ de 8 de la tarda.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)