El cicle de curtmetratges Cafè Curt dedica la sessió del mes de març a la primavera

Tindrà lloc aquest dimecres a dos quarts de nou del vespre al Cafè del Teatre de Lleida i comptarà amb el curt “Tres flores amarillas”, dirigit per Gerard Satorra i produït a Lleida


El cicle de curtmetratges Cafè Curt dedica la sessió del mes de març a la primavera. Tindrà lloc aquest dimecres a dos quarts de nou del vespre al Cafè del Teatre de Lleida i comptarà amb el curt “Tres flores amarillas”, dirigit per Gerard Satorra i produït a Lleida.


A més del film lleidatà, s’hi podran veure els curtmetratges “Jueves de marzo”, de Luis Murillo, que parla sobre les conseqüències dels atemptats de Madrid; “Antes que se poña o Sol”, de Nani Matos, que gira entorn una reunió d’una família gallega i “Marzo”, de Pedro Rudolphi, que s’endinsa al confinament de fa cinc anys. L’entrada al Cafè Curt és gratuïta.


Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward