"Ningú com Marc Garcia"

Si bé és cert que el 2025 no està sent, ni de bon tros, l’any del Lleida CF, la situació del conjunt blau està, encara a dia d’avui, lluny de ser catastròfica. Ara bé, això no treu, que l’equip porta setmanes sense fer trempar a la seva afició i li està costant transmetre unes sensacions que portin més a l’optimisme que al pessimisme i, malauradament, el futbol viu, sovint i de vegades únicament, d’emocions. 


Faltant 13 partits perquè s’acabi la temporada i havent de disputar encara 39 punts, el Lleida, situat a la 8a posició, té a 1 punt la zona privilegiada de la classificació i, en conseqüència, parlar de catastrofisme, enviar-ho tot a pastar fang o generar una situació a l’entorn del club de crisis esportiva, no va lligat amb la realitat.


Què senzill és, fora dels clubs, demanar caps, demanar dimissions, demanar destitucions i demanar canvis durant les temporades. Normalment, sempre centrades en una mateixa figura, la de l’entrenador. És més fàcil canviar-ne a 1 que a 24.


No és el moment de tornar-se boig, no és el moment, havent començat el mes de febrer, de canviar el director d’orquestra.


Marc Garcia, que d’errades, com tots, n’ha anat cometent al llarg de la temporada, ha deixat clar des d’un primer moment que vol entrenar al Lleida, que vol ser un entrenador que porti al club a la Primera RFEF o, com a mínim, que lluiti fins al final per ascendir de categoria, i això és de les coses més importants que ha de tenir un entrenador de futbol.


A dia d’avui, rastrejant les possibilitats que hi podria haver al mercat d’entrenadors, no hi hauria ningú que pogués millorar l’actitud, voluntat, objectius (personals i col·lectius), ambició i dedicació que està dipositant el tècnic d’Alzira.


No sé si Marc Garcia serà l’entrenador que ascendirà al Lleida, encara no he desenvolupat la capacitat de preveure el futur (em dona la sensació que hi ha gent que sí que té clar què passarà al maig, enhorabona per a ells i que em diguin el número guanyador de la loteria), però sí que tinc clar que a 6 de febrer, no hi ha ningú com Marc Garcia per liderar l’actual projecte del Lleida. 

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward