Quatre noves firmes se sumen al projecte ‘Oleoturisme de Lleida. El gust de la terra’
Quatre noves firmes se sumen al projecte ‘Oleoturisme de Lleida. El gust de la terra’, que ofereix experiències turístiques vinculades a l’oli. Hi participen un total de 28 empreses i entitats de Les Garrigues, el Segrià, l’Urgell i la Noguera, que ofereixen 43 propostes diferents. Les firmes que s’han incorporat enguany a la proposta són Mas Blanc i Jové de la Pobla de Cérvoles, Castelloli de Torrebesses, Molí Teixidó Ferrer de Seròs i Cuadrat Valley Finca Agrícola de l’Albagés. Aquestes, igual que les altres 24, ofereixen propostes variades que van des de tallers a tastos, passant per visites i activitats pels més petits.
Juli Alegre, cap de promoció i màrqueting del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, explica a Ua1 Lleida Ràdio que aquest tipus de programes tenen com a objectiu atreure un tipus de turisme sostenible i responsable, basat en el consum de productes de proximitat i que respecta l’entorn, enfront d’un turisme més massificat. "No s'hi val tot tipus de turista cap a casa nostra. No estem anant a buscar quantitat, sinó qualitat. I per bé que la quantitat pot créixer, perquè als mesos de tardor i primavera hi ha marge per fer-ho en nombre de turistes, però el turista que volem és aquell conscient, que sap on va i que respecta el que es troba", afirma.
Des del Patronat es volen donar a conèixer aquest tipus de propostes com un dels atractius de la demarcació, i més tenint en compte que l’any vinent Catalunya serà la Regió Mundial de la Gastronomia.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)