La Paeria de Lleida presenta una nova campanya d’imatge i promoció de la ciutat

El Garrotín, el comerç i la gastronomia seran els punts centrals d’aquesta iniciativa del departament de Turisme i el departament de Comunicació de l’Ajuntament


La campanya presentada aquest dijous està enfocada en la primavera, però anirà evolucionant durant tot l’any. El Paer en Cap, Fèlix Larrosa, ha catalogat aquesta iniciativa com un relat de cara als ciutadans i la gent que visita la ciutat "volem sumar la voluntat de promocionar la ciutat, però també volem generar complicitats de portes endins. De quina forma els lleidatans i les lleidatanes promovem l'orgull de ser de Lleida i aquesta complicitat que hem de mantenir amb tots els agents que fan que la ciutat sigui el que és".


Segons ha assegurat Larrosa, la campanya serà multicanal i a part de centrar-se en la ciutat de Lleida també ho farà arreu del territori "s'utilitzaran els canals d'acord amb els públics objectius als quals ens adrecem i també amb els territoris als quals ens adrecem. No és una campanya pensada només per fer a Lleida, sinó que és una campanya que sortirem fora fent servir els mitjans de comunicació tradicionals".


La iniciativa presentada s’ha dividit en tres eixos que engloben el comerç, la gastronomia i el patrimoni amb el Garrotín, un tipus de cançons improvisades de caire flamenc.

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward