La Diputació de Lleida presenta el logotip de la nova marca “Gust de Lleida”
L’objectiu és potenciar la riquesa i la varietat agroalimentària de les comarques de Lleida, Pirineu i Aran
En el marc de la Fira de Sant Josep, la Diputació de Lleida ha presentat el logotip de la nova marca amb la qual difondrà els aliments de proximitat i operarà en els espais de gastronomia de les fires del territori “Gust de Lleida”.
El vicepresident i diputat del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú, ha anunciat que l’aposta de la Diputació de Lleida vol donar resposta tant als productors locals com a un mercat de consumidors que cada vegada valora més la qualitat i proximitat dels aliments. La marca agruparà i promourà els productes agroalimentaris del territori amb l’objectiu de reforçar-ne la identitat i la projecció.
Pel que fa a la imatge gràfica, el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha explicat que el logotip està format per una G transformada en una espiral dinàmica, que simbolitza l’evolució i innovació dels productes locals, i envoltada d’una gamma cromàtica que evoca la riquesa agroalimentària de Lleida.
L’acte ha culminat amb la presentació dels primers plats elaborats sota el paraigua de ‘Gust de Lleida’, on els assistents han pogut gaudir d’una degustació que ha fusionat tradició i innovació, amb productes locals de primera qualitat.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)