El campus de Cappont de la UdL acull la setena edició de la Festa d'Intercampus

La jornada que combina activitats esportives i lúdiques durant el matí amb actuacions musicals a partir de la tarda


El campus de Cappont de la Universitat de Lleida acull avui la setena edició de la Festa d'Intercampus, una jornada que combina activitats esportives i lúdiques durant el matí amb actuacions musicals a partir de la tarda. L'esdeveniment, organitzat pel Consell de l'Estudiantat amb la col·laboració dels Consells de centre, obliga a tancar tots els accessos perimetrals a la zona enjardinada interior del campus a partir de les cinc de la tarda.


El Consell de l'Estudiantat ha reforçat aquest any les mesures de seguretat i prevenció amb diverses iniciatives. Una seixantena de voluntaris ha rebut una formació especialitzada sobre el pla d'autoprotecció de l'esdeveniment, impartida per Grup Seven, i una altra dirigida per Colors de Ponent amb col·laboració de l'equip de Nits Q per actuar davant actituds masclistes, homòfobes o racistes. Des de l’organització asseguren que l’objectiu és garantir un espai segur i inclusiu i, en aquest sentit, la festa també comptarà amb un Punt Lila, gestionat per la Unitat d'Igualtat Dolors Piera, per oferir informació i suport a qualsevol persona que ho necessiti.


El programa de la Festa Intercampus de la UdL ha arrencat a les 11 del matí amb activitats esportives. La música començarà a les 7 de la tarda amb DJ Eduard Ventura i DJ Sergio Laguna. Els seguiran DJ Tarro, Mon DJ i DJ Balask, que serà el darrer a actuar a partir de les 11 de la nit.

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward