Cita important del Pons Lleida pels seus objectius a l’OK Lliga
Els llistats viatgen fins a la pista del Noia, aquest mateix dimecres a 2/4 de 9 de la nit
El Pons Lleida va corroborar el cap de setmana passat ser capaç de connectar ràpidament el xip OK Lliga i deixar de banda les emocions viscudes a la Copa del Rei, tot superant al Calafell a l’Onze de Setembre. Edu Amat, entrenador del Pons Lleida, en feia referència: “Som conscients de la importància del partit per a nosaltres i crec que la victòria de diumenge va anar bé per ubicar-nos a l’OK Lliga i deixar de banda la Copa. Vam tenir bones sensacions i un bon resultat per seguir convençuts amb la feina que fem”.
Amb la victòria 5 a 2 contra el Calafell, els llistats afronten una nova cita important pels seus objectius a l’OK Lliga a la pista d’un Noia que van superar a les semifinals de la Copa del Rei.
De la importància del partit, i de la voluntat d’anar retallant distàncies fins a la 4a posició, Amat, en deia això: “Sempre hem dit que volem estar a la part alta a la classificació i no conformar-nos amb estar als play-off. Ho hem anat demostrant tot l’any amb d’altres equip, el nostre objectiu ha de ser la 4a plaça”.
A dia d’avui el Pons Lleida és 6è amb 31 punts, a 4 del Calafell el 4t. El Noia és 7è amb 30 punts.
El partit, a Sant Sadurní d’Anoia, avui, a 2/4 de 9 de la nit.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)