L'ACATCOR denuncia que el Govern català no els ha efectuat el pagament del conveni del 2023
L'entitat lamenta que l'impagament afecta el funcionament de l'entitat.
L'import total que reivindica l'Associació Catalana Comunitat de Regants equival a 15.000 euros, que segons l'entitat, es va establir en el marc d'un conveni. Aquest incompliment, segons relata l'ACATCOR posa en risc el funcionament ordinari de l'entitat, que ha de donar suport a les comunitats de regants de Catalunya.
Concretament, exposen que la irregularitat provoca un impacte negatiu en totes les comunitats, però especialment en les petites, que són les que més utilitzen els serveis de l'Associació. Un escenari al qual s'hi suma la situació de sequera actual, que complica encara més les necessitats dels regants.
Des de l'ACATCOR reivindiquen una rectificació immediata al Govern de la Generalitat i la implementació de mesures urgents per garantir els compliments dels compromisos establerts en el conveni.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)