El Pons Lleida pot atansar-se molt als play-off pel títol de l’OK Lliga i el Lleidanet HC Alpicat busca la victòria a Igualada

Els lleidatans reben al Caldes diumenge a les 12 del migdia, mentre que els alpicatins juguen a la pista de l’Igualada a les 6 de la tarda


L’OK Lliga no s’atura i després de viure partits entre setmana, torna a aparèixer en escena aquest cap de setmana.


Ho fa amb un Pons Lleida que després de perdre a la pista del Noia vol seguir fent-se fort a casa i guanyar a un Caldes que a dia d’avui es troba a la 9a posició amb 24 punts, 7 menys que els lleidatans, setens. Guanyar, ho deia l’entrenador Edu Amat, seria atansar-se molt als play-off pel títol: “El partit contra el Caldes és molt important perquè juguem contra l’equip que marca la zona de fora dels play-off i guanyar-los ens portaria a ser equip de play-off de forma virtual i per tant, és important la cita”.


El partit, a l’Onze de Setembre, diumenge, a les 12 del migdia.


A la tarda, el Lleidanet HC Alpicat seguirà veient-se les cares amb equips capdavanters de l’OK Lliga. En aquesta ocasió, els alpicatins, que venen de jugar contra Liceo i Barça, visiten la pista d’un Igualada que es troba a la 6a posició amb 31 punts. Els de Jordi ‘Sito’ Expósito son dotzens amb 18 punts.


El partit, a Igualada, diumenge, a les 6 de la tarda.  

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward