La Paeria presenta “Lleida Turisme”, la nova marca turística de la ciutat
Amb aquesta nova marca, l’Ajuntament busca promocionar la ciutat i els seus productes de quilòmetre zero
Aquest dimarts, les autoritats i representants del sector turístic han presentat la nova marca Lleida Turisme a l’edifici del Casino. Amb ella, la Paeria vol transformar la promoció turística de la ciutat, amb aliances amb el sector privat. La marca apostarà pels conceptes de “ciutat memorable” i “ciutat de les oportunitats”. L’objectiu principal de la proposta és aconseguir un territori engrescador per a que els visitants s’hi quedin, mostrant el millor de les comarques i les diferències que fan de Lleida, un territori únic.
En la presentació de la marca “Lleida Turisme”, l’alcalde Larrosa ha explicat que els diferents departaments de la Paeria treballaran per tenir cura del patrimoni, per organitzar esdeveniments, es promourà la cultura i el medi ambient i es fomentaran les accions que contribueixen a “generar producte” turístic.
L’elaboració de noves rutes, l’entrada única al patrimoni de Lleida, la recuperació del welcome pack i de la citycard, el Pla de Promoció del Patrimoni o el pla de formació per al sector són algunes de les línies de treball que ja s’estan treballant des de Lleida Turisme.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)