L’Ajuntament de Tàrrega ha presentat un nou cicle de formacions per a comerços, empreses i persones emprenedores
Es faran nou cursos gratuïts durant el 2025 que tractaran temes com la Intel·ligència Artificial, la recerca de feina després dels 40 anys o el lideratge empresarial
L’Ajuntament de Tàrrega ha presentat un nou cicle de formacions per a comerços, empreses i persones emprenedores. Es faran nou cursos gratuïts durant el 2025 que tractaran temes com la Intel·ligència Artificial, la recerca de feina després dels 40 anys o el lideratge empresarial.
Aquestes sessions tenen l’objectiu de millorar la formació de les persones que tenen un comerç, una empresa, que volen emprendre el seu negoci o que estan en la cerca de feina. Englobaran aspectes com les habilitats tecnològiques, les xarxes socials o tallers de lideratge, entre d’altres.
La primera formació tindrà lloc el dimecres 19 de març amb el títol “Llença't i perd la por a emprendre!”, un curs orientat a superar les pors associades a l'emprenedoria. Cal recordar que totes les formacions seran gratuïtes i amb inscripció prèvia.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)