L’Associació Alba impulsa un programa de pràctiques professionals a l’estranger per a joves
De les 18 places que hi ha previstes, 8 ja estan ocupades en l’edició d’enguany
La iniciativa porta per nom ‘Projecte Alma’ i es fa en col·laboració amb altres entitats de països diferents, com França, Alemanya o Portugal. Aquest any, el destí dels joves serà Itàlia (Pàdua i Palerm) i França (Marsella). Segons explica la seva coordinadora, Judit Garriga, per poder-hi participar s’han de complir alguns requisits com ara no tenir feina, tenir baixos nivells d'estudis i també hi poden participar persones amb discapacitat.
Després de comprovar que els compleixin, els organitzadors acaben escollint els 18 joves que participaran al programa, que cobreix íntegrament les despeses del viatge, allotjament, manutenció i transport. Un dels aspectes importants de l’estada és el canvi d’idioma. Per això, Garriga detalla que, un mes abans, els ofereixen classes d’italià i francès en jornades intensives.
Aquest projecte també contempla que l’Associació Alba de Tàrrega rebi joves estrangers perquè també facin l’estada aquí i puguin fer pràctiques a empreses del territori.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)