"Vendre turisme", l'editorial de Jordi Sebastià a l'Un Dia Més

Turisme de Lleida renovarà l'equip per a aquest curs que comença. L'ajuntament vol donar un impuls al turisme de la ciutat i la seva promoció, i per això ha pres aquesta decisió. Jo no entraré en valorar els canvis en si, però el que és cert és que la ciutat de Lleida necessita una empenteta, sigui de qui sigui, en matèria de promoció turística. Cert, hi ha una evident necessitat que el ciutadà de Lleida s'ho cregui i sigui l'ambaixador de la ciutat, però amb això no n'hi ha prou. Cal una estructura que aposti per la ciutat, que sàpiga traure-li profit des d'un punt de vista patrimonial, que sàpiga explicar-la als de fora i als de casa, i sobretot, que sàpiga vendre-la. S'ha fet bona feina, però calen més recursos, econòmics i humans.


Lleida té més coses de les que podem donar per sabudes. Cal acabar de perfilar el relat històric que ja té de per si, i mostrar el perquè és atractiva una ciutat amb centenars i centenars d'anys, on passen moltes coses –més de les que penseu- i on, per la seva ubicació i la seva capacitat de resistència, es creen meravelles culturals, econòmiques i personals.


Trobar la gent adequada és la clau. Sabrem fer-ho?

             

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward