Sofía Kova, Ainara Garcia, José Luis Vega i Pepe Garcia jugaran les finals del Trofeu Albert Costa
Les semifinals del XXIIIè Trofeu Albert Costa i XXXIVè Torneig de Setmana Santa d’aquest dilluns s’han jugat a les pistes cobertes de la Federació Catalana de Tennis, a La Caparrella, en una jornada marcada per la pluja i que ha obligat a canviar el terreny de joc. També les finals masculina i femenina del torneig que organitza el Tennis Urgell es jugaran aquest dimarts a la mateixa pista per previsió de pluja, simultàniament, a les 10 del matí amb entrada gratuïta.
A la categoria femenina, la final la disputaran Sofia Kova, del CT Valencia, i Ainara García, de la Federació de Tenis de Castilla i Lleó. A les semifinals, Kova, que va deixar fora la lleidatana Astrid Rogés a la fase de grups, no ha donat opció a la madrilenya i vigent campiona d’Espanya Sofia Elena Tatu, a la qual ha derrotat per 6-3 i 6-2. A l’altra semifinal, Ainara García, actual subcampiona d’Espanya, no ha trobat oposició en la madrilenya Shori García, a qui ha derrotat per 6-1 i 6-0.
Pel que fa a la competició masculina, els protagonistes de la final seran José Luis Vega, del CD Yellow Bowl, i Pepe García, el CT Oromana. El canari José Luis Vega ha aconseguit la seva classificació al derrotar en la primera semifinal el català Marc Villarroya per 6-3 i 6-4. A la segona semifinal, l’andalús Pepe García ha derrotat amb autoritat el madrileny Beltrán Serrano per 7-5 i 6-2.
L’acte de lliurament de trofeus als campions i finalistes es farà aquest dimarts a dos quarts d’una a les instal·lacions del Club Tennis Urgell. A més de les autoritats de les diferents administracions i de la Federació Catalana de Tennis, també hi haurà el soci d’honor del club lleidatà i padrí del torneig, Albert Costa.
Afegeix un nou comentari
Comentaris (0)