El nou consell d'administració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida treballarà prioritzant el mercat estatal

Pel que fa al públic internacional es donarà preferència a França, Alemanya i Regne Unit.


El nou consell d'administració del Patronat de Turisme s'ha reunit per primer cop aquest dimarts on s'ha nomenat als nous membres. Així aquest estarà format per Joan Talarn, en qualitat de president de la Corporació i del Patronat de Turisme; Juan Antonio Serrano Iglesias, com a vicepresident; i com a vocals, Josep Castellarnau, president de la Federació d'Hostaleria de Lleida; Manel Esquerra Tomàs, del Consell Comarcal del Segrià; i Maria Pilar Cases Lopetegui, del Consell Comarcal del Pallars Jussà.


En la primera reunió s'ha presentat el Pla d'Accions d'enguany del Patronat de Turisme i el Pla Estratègic 2023-2026. Pel que fa al primer document, relata que prioritza les seves accions al mercat estatal amb una aposta adreçada al consumidor final i de proximitat, donant preferència al públic familiar multigeneracional, com també al segment sènior, parelles que viatgen sense fills i en el mercat internacional públic França com a primer mercat, seguit del Benelux, Alemanya i el Regne Unit.


Quant al Pla Estratègic, està adaptat als canvis produïts per la pandèmia de la COVID-19 i es fonamentarà en la sostenibilitat, la innovació l'excel·lència i la corresponsabilitat.

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward