Els sindicats demanen més diàleg i consens a Ensenyament a l'hora de modificar els protocols per fer front a la covid-19

Els sindicats demanen més diàleg i consens a Ensenyament a l'hora de modificar els protocols per fer front a la covid-19. També insisteixen en la necessitat de reduir els alumnes a les aules i que se'ls proporcioni més material sanitari.


Després de la represa escolar aquest dilluns, i amb els canvis en les quarantenes a les aules aplicats en els darrers dies, els sindicats demanen més planificació al Govern. A més, entre les seves reclamacions també n'hi ha d'altres que s'arrosseguen des de fa mesos, com una reducció de les ràtios a les aules i material sanitari per a tot el personal educatiu, com ara mascaretes FFP2 i ventilació mecànica a tots els centres educatius. Rosa Montané, responsable d'educació de CCOO a Lleida, demana que "les coses no es facin tan precipitadament", afegint que "suposo que deuen tenir les seves raons per aplicar aquestes noves mesures, però no hi ha mai les explicacions adients ni la concreció amb tota la informació".


Una altra reclamació que fan és que hi hagi més diàleg amb les diferents parts implicades, com ara els docents i les famílies. En això insistia Josep Maria Ibáñez, responsable d'ensenyament de la UGT a Lleida, que demana "no adoptar mesures de forma unilateral", ja que creu que "hi ha d'haver un consens entre tots, no pot ser que ens assabentem de tota la informació a través dels mitjans de comunicació". Ibáñez reconeix que la malaltia avança a un ritme ràpid i que és normal que els protocols canviïn, però creu que cal buscar una fórmula perquè aquests siguin més perdurables en el temps.

Afegeix un nou comentari

Nom
Comentari
Condicions legals

Comentaris (0)

A l'utilitzar aquest lloc web, acceptes la nostra política de cookies.×
arrow_upward