L’autoestima i la confiança, els dos eixos principals de la campanya de promoció turística de la Diputació de Lleida per aquest estiu

L’autoestima i la confiança són els dos eixos principals de la campanya de promoció turística de la Diputació de Lleida aquest estiu. L’espot turístic que engega l'ens porta per nom ‘Lleida, l’altra manera de viure’ i aquest dijous s’estrenaran els diversos clips, amb la veu de la Txe Arana i protagonitzats per cinc personalitats lleidatanes.


Així ho ha destacat la vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, que ha explicat que aquesta no és una campanya ‘típica i tradicional’: "És hora de construir, és hora de posar el millor talent que tenim al servei d'una manera de viure més humana i més digna. No és una campanya més, típica i tradicional. Volem anar més lluny. És una contribució a tornar-nos a alçar, és una proposta d'una mirada d'autoestima, confiança i esperança en les nostres comarques i la nostra manera de ser".


Les personalitats públiques del territori lleidatà que protagonitzen els 5 clips són el pilot Àlex Márquez, la corredora Núria Picas, el productor Tatxo Benet, la youtuber Belena Gaynor i el xef Joel Castanyé. Castanyé, que porta el restaurant la Boscana de Bellvís, considera que el què falta a Lleida és ‘que ens ho hem de creure’.


Per la seva banda, el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha dit que la campanya busca que redescobrim el territori: "De vegades donem per fet que nosaltres ja coneixem prou el què tenim al costat de casa nostra i no és ben bé així. Ho sabem, ens sona, però de vegades no ho hem tastat prou. Aquesta és l'oportunitat que s'ha sabut trobar en aquesta aposta que fa la Diputació de Lleida en els productes de proximitat, les turistics i els de servei, perquè a diferència dels que reclamen campanyes de subvencions amb uns diners que de vegades no tenim, la Diputació de Lleida tornem a apostar per ajudar el teixit productiu i turístic generant públic i ajudant a reactivar el consum".


Des de la Diputació apunten que el volum de reserves avança a bon ritme, motiu pel qual esperen tenir una bona ocupació tot i la situació d’excepcionalitat. Esperen un turisme de proximitat català i estatal i no està clar, encara, com anirà el turisme internacional. Aquest darrer aconseguia rècords històrics a Lleida any rere any.

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward